Från och med idag har Kristinehamn en Sibylla-restaurang. Efter tre månader av renoveringar har man idag slagit upp portarna.
Renoveringarna av lokalerna skulle egentligen inte ha tagit så lång tid som de tagit, men som så ofta vid renoveringar drar saker ut på tiden.
Mehmet Adigüzel säger till NKP att det varit stort intresse och det är många som frågat när man ska öppna.
Han kommenterar också renoveringarna.
– Det har blivit väldigt fint och fräscht, och jag tror att det här är något som Kristinehamn behöver. Ett klassiskt svenskt gatukök, säger han till NKP.




